windows platform, minimális rendszerigény, hálózatos működés, korlátlan felhasználó
jogosultság kezelés, eseménynapló megtekintés
egyszerű kezelőfelület, egyedi kedvezmények
paraméterezhető határozatok, kötegelt nyomtatás
adatszűrési lehetőség, statisztika készítés
Szabályozások
Az EU-s szabályozással egyetemben hazánktól is megkövetelik az ebösszeírást
A szoftverről
Szoftverünk összhangban van a jogszabályokkal, egyszerűvé téve a munkát
Kérdése van?
Kérdezze munkatársainkat valamely telefonos vagy e-mail elérhetőségünkön

Gyakran ismételt kérdések


Muszáj megvásárolnom a programot a használathoz?

Nem a program bérelhető is kedvező éves díjért, tovább részletek és árak az árak menüpont alatt.

Működni fog a számítógépemen?
Amennyiben valamely Windows operációs rendszer van telepítve rajta és megfelel a minimális rendszerkövetelményeknek természetesen működni fog.

Önállóan kell telepítenem?
Amennyiben rendelkeznek informatikus kollégával, önállóan is telepíthető. A kollégát mi néhány perc alatt telefonon elnavigáljuk, így a kiszállás költségeit meg lehet takarítani. Ha igénylik kollégánk a helyszínen telepítheti a szoftvert az árak menüpont alatt található kiszállási díj ellenében. Végez egy rövid betanítást is, átbeszélik a program működését ügyintézőikkel. Tőle lehet kérdezni a programmal kapcsolatban.

Hogyan zajlik és mennyi idő egy telepítés?
A telepítés mindössze néhány percet vesz igénybe gépenként. Ha hálózatban szeretnék használni akkor egy szerverre (lehet munkaállomás is) kell feltenni az adatbázist, a felhasználók ahhoz csatlakoznak.

A telepítés lépései:
  1. adatbázis elhelyezése (lehet hálózati meghajtón illetve sajátgépen is)
  2. futtató keretprogram telepítése a munkaállomásra
  3. program kezelőfelület telepítése a munkaállomásra
  4. rövid bemutató és teszt
  5. esetleges kérdések megválaszolása
  6. átvételi jegyzőkönyv kitöltése, hitelesítése
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésemre?
Cégünk csak átutalásos számla ellenében, utalással kiegyenlítve fogad el teljesítést. A használati licence szerződés aláírásával egyidejűleg kibocsájtjuk a számlát is, melyet a szerződéssel illetve a program telepítőlemezével együtt postázunk.

Mi a vásárlás menete?
A vásárlás előzetes emailes vagy telefonos egyeztetés alapján történik.
Lépései:
  1. számlázási és szerződési adatok emailes egyeztetése
  2. cégünk emailen elküldi a használati licence szerződést, melyet Önök postai úton eljuttatnak részünkre
  3. válaszlevélben küldjük az Önök szerződéspéldányait, a számlát és a telepítőlemezt
  4. az informatikus felveszi a kapcsolatot kollegánkkal néhány perc alatt telepíti a szoftvert
  5. a szoftver használatra kész
Mikor tudom először használni?
A használati licence szerződést aláírását és postázását követő 3-5 munkanapon belül a szoftver már használatra készen telepítve lehet önöknél.